27 87 ապրանքանիշի հիմնադիր Ռոմի Կովալևսկին իր ստեղծագործության մեջ արտահայտել է 80-ականների սերնդի իր տեսլականը: Ապրանքանիշը երիտասարդ է, հիմնադրվել է 2016 թվականին Բարսելոնայում, բայց արդեն բավականին հայտնի է։
Նկարչուհին իր բոլոր օծանելիքները նվիրում է նոր, բոլորովին այլ երիտասարդության: Սա գաջեթների և թվային տեխնոլոգիաների սերունդն է, որը չի ընդունում որևէ սահմանափակում. ազատությունն առաջնայինն է: Եվ սա է նրանց էությունը, սա է նրանց կյանքի նպատակը: Օծանելիքներից բացի, շշերը նվիրված են նաև ժամանակակից գաջեթներին. դրանց լակոնիկ թվային ոճը մշակվել է Իսպանիայի լավագույն ժամանակակից նկարիչներից մի քանիսի կողմից։
Դանիելա Ռոշե-Անդրե, Շյամալա Մեզոնդիե և Մարկ Բաքսթոնը հայտնի օծանելիքագործներ են, որոնք մշակել են ապրանքանիշի առաջին երեք դեբյուտային օծանելիքները: