Gravel ապրանքանիշը տասնամյակն անցել է՝ հետ նայելով վառ անցյալին և կանգնած լինելով փայլուն ապագայի անդունդի վրա։ 1957 թվականին հիմնադրվելուց ի վեր այն տեսել է միտումների փոփոխություն, բայց միշտ հավատարիմ է մնացել ինքն իրեն՝ ուժեղ, նրբագեղ և անփոփոխ։ Ապրանքանիշը ստեղծում է օծանելիքներ, որոնք մարտահրավեր են նետում ժամանակին, ինչպես յուրաքանչյուր շշի մեջ գտնվող խճաքարը։
Gravel օծանելիքների ստեղծող Մայքլ Բ. Կնուդսենը սկսել է աշխատել իր առաջին օծանելիքի վրա 1950-ականներին։ Նրա բույրերը արտացոլում են նրա կյանքի անսովոր ճանապարհորդությունը։ Նրա ստեղծած օծանելիքը դարձավ առաջիններից մեկը Միացյալ Նահանգներում։ Կնուդսենի մահից հետո օծանելիքները մի քանի տարով անհետացան։ Այսպիսով, Gravel օծանելիքները դարձան հազվագյուտ և պահանջված վինտաժային օծանելիքներ, որոնք հասանելի էին միայն մասնավոր խանութներում։
Գեորգ և Քրիստիան Բլեսինգները, երկուսն էլ՝ խճաքարի սիրահարներ, հայտնվել են նմանատիպ իրավիճակում։ Օծանելիքների նկատմամբ կիրքը և ապրանքանիշի իրադարձություններով լի պատմությունը վարակել են և՛ հորը, և՛ որդուն։ Այսպիսով, Gravel-ի վերամարքեթինգի գաղափարը հիմնականում հիմնված է այդ օծանելիքները կրկին կրելու ցանկության վրա։ Բրենդի ժառանգորդների որոնումները և հետագա փորձերը՝ նրանց համոզելու գնել ամերիկյան օծանելիքի պատմության այս կտորը, տևեցին տարիներ շարունակ։
Վերջապես, երկար տարիներ անց, Գեորգ և Քրիստիան Բլեսինգներին հաջողվեց կրկին վաճառել Gravel Cologne-ը և շարունակել բիզնեսը Կնուդսենի ոգով։