JIMMY CHOO անունը ներկայումս աշխարհում լսելի է, կարելի է նույնիսկ ասել, որ ներկա ժամանակաշրջանը բրենդի պատմության մեջ հանդիսանում է առավելագույն հաջողվածը: Առևտրային ապրանքանիշի ծնվելու տարին համարվում է 1996 թվականը, երբ ոճաբան Ջիմմի Չուն Vogue-ի նախկին խմբագիր, տաղանդավոր գործարար Տամարա Մելլոնի հետ Լոնդոնում բացեցին սեփական բուտիկը: Բրենդը մասնագիտացած էր ողջ աշխարհի կանանց պաշտամունքի առարկա հանդիսացող օբյեկտներ՝ պայուսակների և կոշկեղենի արտադրության ուղղությամբ:
2003 թվականին աշխարհը տեսավ բրենդի աքսեսուարների գիծը, 2008-ին՝ արևապաշտպան ակնոցները, 2011-ին՝ յուրահատուկ բույր JIMMY CHOO-ն: Բրենդն ունի մի հիանալի ավանդույթ՝ դա իր յուրաքանչյուր հոբելյանի առիթով երկրպագուներին նոր բույր պարգևելու սովորույթն է, որով և արժևորվում է տվյալ տարեթիվը: Բրենդի բույրերն անկրկնելի են, բացառիկ զգացական և նրանցից յուրաքանչյուրում արտացոլվում է մեծ քաղաքի ողջ էությունը:
Весь парфюм