Լինդա Փիլքինգթոնը սկսեց իր օծանելիքի կարիերան՝ ստեղծելով «անթերի բուրավետ մոմ», որը պատվիրվել էր առաջատար շքեղ ապրանքանիշի կողմից: 2001 թվականին Լինդան հիմնադրեց իր ապրանքանիշը՝ Ormonde Jayne-ը: Այդ ժամանակվանից ի վեր Ormonde Jayne-ի օծանելիքները դարձել են անթերի անգլիական օծանելիքի շուկայի առաջատարները: Օծանելիքագործը օգտագործում է միայն եզակի, բնական և հազվագյուտ բաղադրիչներ:
Սկզբում Լինդային ծաղրեցին, երբ իմացավ, որ կանադական մոլախոտը ներառված է իր առաջին օծանելիքի զույգում, քանի որ այս խեժային, փայտային նոտաները երբեք չէին օգտագործվել օծանելիքի արտադրության մեջ: Սակայն Լինդան որոշեց այն ներառել օծանելիքների մեջ, քանի որ դրանց որոշ նրբերանգներ տարբերվում էին ավանդականորեն օգտագործվող բաղադրիչներից:
Չնայած ապրանքանիշը ձեռք բերելու և դրանում ներդրումներ կատարելու բազմաթիվ առաջարկներին, Լինդա Փիլքինգթոնը վճռականորեն որոշեց, որ այս օծանելիքի բիզնեսը կմնա իրենը: Փոքր, մասնավոր ընկերության մասշտաբները նրան հարմար են, քանի որ այն երաշխավորում է ձեռագործ աշխատանքի բարձր որակը: Ormonde Jayne-ի սև և նարնջագույն տուփերը ունեն աշխարհը նվաճելու ներուժ, բայց Լինդան ընտրում է աստիճանական, վստահ աճը՝ արագ, բայց ռիսկային զարգացման փոխարեն: