Մեր ժամանակներում, բարձրորակ և օրիգինալ օծանելիքների այդքան լայն տեսականիով, դժվար է նոր բան հորինել, և առավել ևս զարմացնել նրբագեղ լսարանին: Սակայն Եկատերինա Բալանդինան կարողացավ Միլանի Esxence ցուցահանդեսում ստեղծել անհավանական, ներկայացնող State of Mind-ը՝ նիշային, ընտրովի օծանելիքների յուրօրինակ ապրանքանիշը: Յուրաքանչյուր բույր, բացի իր անգերազանցելի, անկանխատեսելի բույրից, զուգորդվում է թեյի որոշակի տեսակի հետ։
Ապրանքանիշի հիմնադիրն ինքը համոզված է, որ լավ բույրը խոր ազդեցություն ունի մարդու հոգևոր և մտավոր վիճակի, ինչպես նաև նրա բնավորության վրա։
Բալանդինայի խոսքով՝ թեյը նմանատիպ ազդեցություն ունի. այն կարող է հանգստացնել՝ հաղորդելով իսկական խաղաղություն, կամ կարող է աշխուժացնել արտասովոր էներգիայի ալիքով։
Ահա թե ինչ է ասում Եկատերինա Բալանդինան իր ապրանքանիշի մասին. «Բարեբախտաբար, օծանելիքի նիշային հատվածի ի հայտ գալը ոգեշնչեց ինձ ստեղծել իմ սեփական ապրանքանիշը՝ State of Mind-ը, որի փիլիսոփայությունն է բույրի ընտրությունը դարձնել արարողություն, որը ոգով շատ մոտ է թեյի արարողությանը: Այսպես ծնվեց OLFACTIVE TEA ROOM-ի գաղափարը, որտեղ բոլորը կարող են բացահայտել տարբեր թեյի տեսակների բույրն ու համը՝ հատուկ ստեղծված օծանելիքների հավաքածուի օգնությամբ, որոնք իդեալական են դրա համար: Բույրերն ու թեյը ձեզ ավելի լավ են զգում, արթնացնում են զգայականությունն ու ստեղծագործականությունը: Ընտրության գործընթացում դուք փոխում եք ձեր հոգեվիճակը և բարձրացնում ձեր էներգիայի մակարդակը»: